let´s go to tha beACH BEACH

Nikon D5100 + AF-S Micro NIKKOR 40mm
 
hej igen efter en evighet haaah
jag har inte haft något intresse för att fota alls, men de har kommit tillbaka nu buuuut ska på stadium sports camp nästa vecka och veckan efter det ska jag till min pojkvän i typ en vecka, så bloggen kommer ändå vara tom i två veckor till hahaaa
 
men om två veckor kommer jag igen :)))
 
fast vem läser ens min blogg
Postat av: bookofems.blogg.se

underbara bilder!! :D

2014-07-13 - 14:41:02
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Paulin :))

i do :DD

2014-07-14 - 21:17:55

Här kommenterar man:

och här skriver du ditt namn:
stammisar klickar här

o här skriver du din e-mail om du vill:

o här skriver du din bloggadress eller tumblr eller vad du har:

TILLSLUT får du kommentera:

Trackback
RSS 2.0